Štítky

sobota 24. března 2012

Recenze : Řasenka Pump Up Booster :)

Na začátek vám udělám recenzi o řasence Pump Up Booster od Miss Sporty :)
Její Kartáček :)

Co bych k ní řekla ? Je DOKONALÁ....krásně vám prodlouži a zhutší řasy ;) 
Má asi 10 vetší kartáček než normalní řasenka ...:) Na ty fotce to boužel nejde moc vidět =(
Ale je fakt užasná ;) Koupila jsem ji v Rosmannu,a stála asi 90 kč ? Myslím že to není moc....
Podle mně je to řasenka co se bohatě vyrovná cenově dražším řasenkam ;)
Měly jste někdo s touhle řasenkou špatný skušeností? Nebo si ji taky chválite jak já ?? :)
Vaše Nikča :)

3 komentáře:

  1. Na tvůj blog jsem narazila náhodou, ale hned jak sem si přečetla tuhle recenzi tak jsem poznala, že jsi můj člověk :D Já tuhle řasenku prostě zbožňuju . . . doufám že to není jen limitka a bude i nadále běžně k dostání protože za ní bych dala ruku do ohně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ;) Doufám že to taky není limitka ...protože tato řasenka je naprosto dokonala :) Nikča

      Vymazat
  2. Tak ty jsi muj človek....tuhle řasenku MILUJU !! Nikdy ju nendám s rukou ;) těším se na další članky :)

    OdpovědětVymazat