Štítky

neděle 8. dubna 2012

Cute nehtiky :D Cupcake ;)

Ted jsem si dodělala tyhle nehty :D
Mně se teda moc nepovedly :D Ale ta holka nebo paní co je děla ja mááá nadherný ;)
Použila jsem : White special (bilý) od Gabriella Salvete
                   : Ružový lak v odstínu 240 midtown od NYC(New york color )
                   : Modrý lak v odstinu 206 East Village od NYC(New york color)
Omlouvám jse ale mně se to trošku víc nepovedlo :D Mno posuďte samy :D
strašný co?:D
Jinak Veselé velikonoce :D
Ať si na zadek nesednete vám přeje 
Nikča :D


4 komentáře:

  1. ja od Mandrage milujem napristo všetky pesničky, sú dokonalí ^_^
    nechty v tom videu sú síce pekné, ale ja by som si to v živote nedala, ružovú mám rada skôr v takom prevedení že ružovo-čierna, ružovo-šedá a tak :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to máte dobrý :)
    Já akorát nebudu otevírat dveře :)

    OdpovědětVymazat
  3. waw,vyzerajú dobre :-) keby som si ich tak vedela spraviť :-)

    OdpovědětVymazat