Štítky

neděle 8. dubna 2012

Leginý ♥

Já legíny přimo zbožnuju ♥ Je to skvělá alternativa když je venku moc teplo na džíny a zas moc zima na sukni ;)
Tedka v C&A prodavaly tygří legíny ( Druhá věc co miluju ...Tygří potisk ♥) za baječný 200 kč ..:D tak kdo by si je nevzal ?? Mám šedý ;) byly tam eště hnědy ale už mněly jen 176 a to neobleču ani kdybych chtěla :D
Tak ted vám sem dám pár fotek legín co se mi strašně libííí :D :
takovéhle mám akorát šedé ;)
Ted hledám naky s vlajkou ;)
tyto sou naprosto užasnýýý ♥

A co vy a leginy máte je rádi ?

4 komentáře:

  1. Já a legíny. No, pro mě nejsou nemám na to nohy ani postavu. Ale ráda se na ně podívám :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já legíny moc nenosím, do školy nosím jenom džíny a nebo kraťasy, ale na sukně opravdu nejsem, protože potom musím mít nohu přes nohu, aby mi nebyly vidět kalhotky =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Kraťasky taky zbožnuju ;) Ale sukně :D to je moje :D

      Vymazat